Voit joogata kanssamme myös kotona tai ihan missä vain! Tarjoamme jatkossa viikottaisia Zoom-tunteja sekä kattavia videokursseja.

Zoom-tunnit

Löydät tulevat Zoom-tuntimme kätevästi tältä sivulta. Zoom-tunnit näkyvät myös normaalissa tuntikalenterissamme (merkittu tällöin sanalla ZOOM).

Verkkotunneille ilmoittaudutaan samalla tavalla kuin normitunneille, joko käyttäen mobiilisovellustamme tai ottamalla yhteys asiakaspalveluumme sen aukioloaikoina. Zoom-tunnit ovat jäsenillemme ilmaisia, muille 5€ / kerta. Kun ilmoittaudut tunnille, sinulle lähetetään siihen linkki noin 30min ennen tunnin alkua. Varaathan tunnit siis etukäteen, jotta kerkeämme lähettää sinulle linkin. Tunnin jälkeen sinulla on vielä 7 päivää aikaa uudelleenkatsella sitä omalla ajallasi.

Tästä linkistä pääset katsomaan yhden nauhoitetun Zoom-tuntimme ilmaiseksi! Easy Slow Flow with - Leta

Zoom-tuntien kalenteri

 

Videokurssit

Kurssin ostaessasi saat meiltä linkin ja salasanan siihen liittyviin videoihin.

Raskausajan jooga - Anna Maija Heikkilä

 

Raskausajan jooga sisältää viisi joogaharjoitusta,joiden aikana joogataan omaa kehoa kuunnellen. Osiot sisältävät venytyksiä ja liikettä, sekä tutustumista omaan tärkeään työkaluun,hengitykseen. Hengitysharjoitukset ja meditaatiot syventävät omaan muuttuvaan kehoon tutustumista,sekä helpottavat kohtaamaan tämän ison elämänmuutoksen.  Joogaamme rauhalliseen tahtiin, kurssi sopiikin tämän vuoksi aivan kaikille ja mihin raskauden vaiheeseen tahansa. Välineiksi kurssille tarvitset tyynyn,viltin ja kaksi joogatiiltä eli blokia,sekä joogavyön. Tarvittaessa voit korvata blokit vaikkapa paksuilla kirjoilla ja vyön kaulaliinalla. Kun työskentelet itseäsi kuunnellen,löydät parhaat vaihtoehdot myös apuvälineiden käyttöön ja voi olla, että pelkkä tyyny riittää juuri sinulle. Harjoituksia voit tehdä omassa tahdissa ja järjestyksessä,suosittelen kuitenkin aloittamaan 1. osasta ja lopettamaan 5.osaan. Jokaisen harjoituksen aikana on aikaa hiljentyä ja syventyä ja kuunnella omaa hengitystä.Kehoitan harjoittelemaan intuitiivisesti ,vaikka olisitkin joogan maailman jo tutustunut. Jos jokin liike ei sovi sinulle,muokkaa omaa tekemistä sinulle sopivalla tavalla tai älä tee sitä laisinkaan. Äidinvaisto heräilee jo raskausaikana ja huomaat kyllä jos jokin harjoitus ei ole sinua varten. Se ei haittaa. Toivottasti nautitte joogasta myös odotuksen aikana ja saatte paljon kurssista.

Osta kurssi tästä